środa, 9 lipca 2014

Zrób jeden krok w lewo I jeden krok w prawo Jeden w przód i jeden w tył Klaśnij raz i klaśnij dwa I jeśli wygląda to tak, To robisz to dobrze :3

Witam :)

Muzyka ❤Zostałam nominowana do LBA przez [klik], bardzo Olę cenie, ma na prawdę świetny blog, na pewno Wam się spodoba :) I przez [klik2], która zaintrygowala mnie, jeśli poczytacie jej bloga na pewno do wiecie się dlaczego.. No to zaczynamy :)


Co to jest Liebster Blog Award ? 

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Oli:
Jakie są Twoje marzenia związane z blogiem i do kiedy chcesz go prowadzić?
Marzenia- pisać szczerze, zrozumiałe, tak aby czytalo się go dobrze ;) Ale również współpracować z Wami :) Żebyśmy połączyli się taką więzią, będę wtedy wiedziała, że nie piszę dla jednej osoby tylko dla kilku :)
Blog chcę prowadzić, aż Wam się znudzi :)
Czy myślisz o założeniu kanału na yt? Jak nie to dlaczego?
Zawsze o tym myslalam, ale zawsze jak zobaczyłam podobne kanały do tego [klik3] i [klik4] to szczęka mi opadła i uznałam, że i tak by mnie nikt nie słuchał ;)
Opisz swoją wymarzoną randkę.
Zacznijmy od tego, że chcę, aby podzielał ze mną swoje zainteresowania.
Latem, o porze wieczornej, ale nie za później, zjawia się mój chłopak i prowadzi mnie na spacer w świetle księżyca. Opowiada o piłce ręcznej. Dyskutujemy. Siadamy w parku na ławce, nad nami księżyc. Przytula mnie, wiedząc że jest moim całym światem. Szepcze mi do ucha najważniejsze 2 słowa : "Kocham Cię". I po chwili całuje. ❤ Po randce odprowadza mnie do domu, powtarzając " nikt nie może ukraść mojego skarbu ". Trzyma mnie mocno za rękę. W jego oczach widzę miłość. Ale tą szczerą. Tą jedyną :) Jesteśmy przy moim domu, łapie mnie za biodro i przyciąga do siebie. I mówi " Pamiętaj kocham Cię". Całuje mnie czule i odchodzi. Ale po 5sek. dostaje od niego SMS : "Jak Ci się podobało na randce ze mną?". Bo on nie jest tylko chłopakiem. On jest kochankiem, przyjacielem :) Po prostu ja go kocham.
Ale wiecie to tylko małe, nieważne marzenie :)
Kim chcialabys zostać w przyszłości i dlaczego?
Chciałbym być szczęśliwa :) Kim? To czas pokaże, ale po prostu wesołym człowiekiem :)
Jako zawód zawsze pragnelam być informatyczką, zawsze mnie pchalo cos do komputerów :) Przede wszystkim mój tata nim jest ;))
Co chcesz zrobić przed śmiercią?
Pisać bloga :) Wyjechać na rok nie wiadomo gdzie :)
Bez czego nie mogłabyś przeżyć? 
Bez piłki ręcznej, bez miłości, bez bloga, bez przyjaciół :)
Co jest najgorszego w ludziach?
Ludzie jako istoty żywe, w niczym nie przeszkadzają.. Tylko te charaktery. Nie potrafimy się przyznać do winy. Ciągle narzekamy. Często klamiemy. :c
Jak byś mogła zmienić jedną rzecz na ziemi to co to by było?
Nie było by biedy. Bo najgorsze co może być to nic nie mieć. :/
Co mogłabyś poświęcić dla bloga?
Usunęłabym facebook :o
Jak to możliwe? ja?
A tak na serio to wszystko :)
Czy jest coś czego byś nie zrobiła - nie zjadła?
Nie zjadłabym gąsienicy ;)
Co myślisz o fejmach?
Nic do nich nie mam. Nie denerwują mnie. Po prostu istnieją obok :)



Pytania od Ani : 
Dlaczego założyłaś bloga? Co było jego powodem?
Założyłam bloga, bo chciałam pomóc ludziom, żeby nie czuli się sami. Mieli zawsze kogoś kto ich wysłucha. Po prostu być internetowym przyjacielem :)
Czy ktoś z Twojej rodziny/znajomych wie, że prowadzisz bloga?
Z rodziny, tylko moja siostra :) Znaczy wiedziała.. Nie wiem jak teraz :)
Ze znajomych, dużo osób :) Nie, że ja się chwalę, że prowadzę bloga, tylko po prostu dowiedzieli się niekoniecznie ode mnie np. Przez ask :/
Kto jest Twoją inspiracją życiową/modową?
Życiową to chyba Rembol i JDąbrowsky. Uwielbiam ich, bo potrafią szaleć ❤ Tak jak ja zresztą :3
Modową.. Podoba mi się, jak ubierały się dziewczyny w latach 80' ;) A tak to zachwyca mnie Rihanna swoim stylem :)
Ulubiony zespół lub piosenkarz/piosenkarka?
Riri ❤ Poza tym Lemon i Enej :)
Twoje największe marzenie?
Być kochana, lubiana, piękna (przynajmniej tak się czuć) ;) I chodzić na treningi piłki ręcznej ;3 Ostatnio moje marzenie się spełniło.. Mam aparat na zęby :)
O czym jeszcze nikomu nie powiedziałaś?
Chyba nie ma aż tak ważnej rzeczy, której nie powiedziałam Julce :) ❤
Ulubiony napój?
Sorbet malinowy ;3 ❤
Ulubiona rzecz z Twojej garderoby?
Nie mam jednej.. :c Uwielbiam sukienki, spódniczki :)

Masz przyjaciółkę/ przyjaciela? Jak ma na imię? 
Mam ❤ Julka Wielgosz ❤ Taka sexi czika :)

Jakie masz plany na wakacje?
Teraz jestem w Gruzji.. Tutaj jest jak w latach 60' , co prawda technika normalna (iphony itp.) ale te budynki, ulice.. :) Po Gruzji- Kowanowko i Julka ❤
Chciałabyś pofarbować kiedyś włosy? Jeśli tak to na jaki kolor?
Podobają mi się moje włosy, wyglądają jakbym miała pasemka, a to natura ;3 Ale jakbym miała dłuższe to na czarne :)

A teraz blogi, które nominuje ja ;)
1. Mildlyy :*
2.Turqusowa :*
3.Murphose :*
4.Alternative- passion :*
5.My-culinaryart :*
6.Skittlesowaa :*
7.bigstoryofsmallpeople :*
8.ownfr :*
9.ksiazka-pierwotna :*
10. name dreams :*
11. Z czym to się je? :*

Jeszcze raz dziękuje za nominację :) A teraz troszeczkę mojego bloga :)
***
Czy pieniądze dają szczęście?
Oczywiście, że nie :) Ale gdy je posiadasz możesz sobie kupić te duperele np. IPHONE, IPADY, i inne jabłka :)
Prawda jest jednak taka, że nie możesz kupić sobie szczęścia. Zabawki tak. Większość ludzi, którzy prawie nic nie mają dzielą się tym co im pozostało :) To jest piękne ;)
Pamiętajcie o tym, żeby potem nie zepsuć się w środku ;)
Czy Was też wkurza widok 6 latków z tabletami? Nie sądzę, żeby wiedzieli co to podchody, bazy itp. Według nich świat nie istnieje bez "fejsa".. Jak ja byłam w ich wieku, nie można było mnie przetrzymać w domu :) W wakacje wracalam tylko żeby się najesc :3
Ale bywało też tak, że byłam chora, albo po prostu miałam karę, czy to mi zakazywało spotykac z przyjaciółmi? Nie ! :)
A Wy jakie mieliscie dzieciństwo? Czekam na komentarze :*

Pozdrawiam
Z.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. :) To bardzo miłe.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń