czwartek, 10 lipca 2014

Nie mogę zrobić kolejnego kroku ku Tobie A całe to czekanie jest takie żałosne I czy nie wiesz, że nie jestem już Twoim duchem? Straciłeś miłość, którą kochałam najbardziej.. ❤

Cześć!

Dzisiaj opowiem Wam o miłości, o przyjaźni i o szczęściu. :) Będzie to krótka notka :)

Wczorajszy post..
Jak pamiętacie, ubiegłego dnia, zapytała mi się Ola, jakby wyglądała moja wymarzona randka.. Tak. Napisałam to szczerze, choć niektórzy się zdziwili "co takiego jest w piłce recznej , żeby rozmawiać o niej na randce?". Pewnie nie zrozumiecie, ale gdy gram czuje, że jestem jakby złączona z całym zespołem. Wiem na kim mogę polegać. Tak samo jest w prawdziwym życiu, po roku wiesz na kim polegać, a kto był po prostu fałszywy :) Kiedyś marzyłam, że będę grała w ręczną w kadrze narodowej, ale teraz co dzień bardziej wątpię.. Ale Wy nie bójcie się spełniać marzeń :)


Miłość (?)
Co może w ogóle wiedzieć o tym 14 latka? Co to jest? 
A wyobraźcie sobie, że dużo, może nie na własnym przykładzie (bo po prostu - urody się nie wybiera :)) ) tylko na mojej siostry.. Ma 15 lat, ale to nie znaczy że nie kocha.. To nie znaczy, że jest dzieckiem. Ona jest " dorosła ", ja tak nie sądzę, ale ona ma pewność. Gdy widzę, jak dorasta i powtarza " tylko 3 lata do pełnoletności i potem piwo i papierosy można spróbować" czy tak Ci spieszno? Po co marnowac dzieciństwo na planowanie sobie życia.?
  "Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz."
Dzieciństwa, będziesz później żałować, że tak je spędziłaś.. Idź na Lednicę, na koncert, jedź z rodzicami na wakacje. :) Pamiętaj jesteś jeszcze dzieckiem!
Ale wracając do tematu. Moja siostra ma chłopaka. Bardzo go kocha. Wiem, bo jestem jej siostrą, ja po prostu to czuję. Kiedy pierwszy raz zerwali.. (Zapomnialam dodać że mieszkają naprzeciwko siebie ).. Chciała się wyprowadzić. Nie wiedziała gdzie, po prostu wyjść i nie wracać.. Po godzinie, mój tata z nią porozmawiał i już chciała tylko być przy nim i go przytulic, iść z nim na spacer. Nie dało się..
Ale wrócili do siebie, bo się jednak po mimo wszystko kochają :)
A wy co o nich sadzicie?


Przyjaźń. :)
O przyjaźni wiem chyba wszystko, o tej prawdziwej (Julka W ❤) i o tej niekoniecznie. Ok. Będziesz miała jeszcze dużo przyjaciół.. Na pewno, ale skąd mam wiedzieć czy będę przy mnie zawsze? Czy jednak nie? Jak ich odróżnić. Jeśli chociaż raz wystawił Cię przyjaciel to oznacza, że jest zepsuty w środku. Wystarczy tylko na taką osobę spojrzeć. Po kilku dniach, a nawet godzinach, staje się chamska, dla wszystkich, przeklina, a niektóre nawet palą. Uwazajcie na takie osoby. Chyba, że nie jesteście, aż tak wrażliwi i postaracie się i odbudujecie je, aby nie byli zepsuci. Musicie pokazać, że im ufacie, a oni zaufają Wam.. Pomozcie im jak możecie, muszą wyzdrowieć. Ja niestety tego nie umiem :/ 
Do was należy ich los...


Szczęście ❤
Wtedy kiedy widzisz coś przyjemnego, albo kogoś :) Kiedy dostaniesz dobrą ocenę.. 
Ale właściwie czy my możemy nazwać to szczęściem czy przyjemnością? 
A no właśnie, czy my potrafimy to odróżnić.?
Szczęście to nie tylko uczucie, ale także po prostu rzeczownik. Na przykład można mieć szczęście w kartach, albo w miłości. :)
Szczęście pokazujemy uśmiechem na twarzy, zaciekawionymi oczami. Gdy widzimy chlopaka, który idzie i nas przytula to robi nam się przyjemnie.. To szczęście! :)
Przyjemność. Możemy mieć przyjemność w jedzeniu czekolady :) Ale czy w osobie? :) Pamiętajmy również o miłości.. :) To trochę po płątane, ale ja Wam nie mogę tego pokazać, położyć na tacy i macie. Musicie dojść do tego :)

Na dziś to wszystko! 
Pozdrawiam
Z. ❤

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem, (jeśli chodzi o przyjaźń), nie każdy może być przyjacielem. Zresztą,
    sama o tym napisałam na swoim blogu;3
    zapraszam : blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń