środa, 2 lipca 2014

Wakacje :)

Witam, cześć i czołem, pytasz się skąd się wziąłem? Jestem wesoły Romek mam na przedmieściu wodę, światło, gaz, więc zaśpiewam jeszcze raz ❤

A jakie hiciory na 2014??
Zacznijmy od tak zwanych zasad BHP..
1. Serio, wierzeliscie że ja coś takiego zrobię? :)

Wakacje = zabawa.  Zabawa = ryzyko
Bez ryzyka, nie ma zabawy :) To co robicie w wakacje? Rower? Rolki? Spacer? Przyjaciele? Rodzina? Nad morze? A może zostajecie w domu? Uwierzcie mi, że nawet jak zostaniecie w domu to nie będzie nudno.. Przecież na pewno przyjaciela tam masz :)
Wakacje, są po to aby odpocząć :)


Ludzie otyli. Czyli tacy, którzy są inni.
Ask, prawdopodobnie będzie cały czas czynny, więc nie bójce się wysyłać pytań. :)
Wracając do tematu:
Dla mnie nie ma ludzi GRUBYCH. Oni mogą mieć problemy ze zdrowiem. Albo po prostu im to nie przeszkadza... Chyba, że narzekają, ale np. "Ale jestem gruba" itp. itd. A wpieprzają czekoladę w tym czasie to coś tu nie halo, nie uwazacie? Po prostu są leniami, czekaj wróć smierdzacymi leniami :)) 
Wczoraj widziałam taką sytuacje, ale co mam poradzić? :/ Ich wybór..
Ale nie przesadzajcie z odchudzaniem się :))
 Szczerze? Wolę to:


Niż to:
Ale jak to woli ;)

Internetowa przyjaźń :)
Czy zaznałam takiej? Tak :) 
Tu macie linki, które na ten temat znalazłam ❤ 
Jak ona u mnie wyglądała? Poznałam się z Patrycją na www.6obcy.pl. Zaczełyśmy od aska :) Ale już po paru dniach zaczelysmy pisać na FB :3 Okazało się, że mamy mnóstwo wspólnego :) Patka jest ode mnie młodszą o rok, właściwie 9 miesięcy :)
Dzisiaj ma urodziny :3
Więc składany jej najlepsze życzenia ❤ 
Planuje ją zaprosić do domu, ale to dla niej niespodzianka :* Ale to ponad 200 km. Ale.. Damy radę <3
Przeżyła dużo, podobnie jak ja.. Jeszcze raz najlepszego Patka ❤

Randkowanie, sposób flirtu.
Szczerze, mówiąc nie za bardzo, wiem o co chodzi.. Więc będzie całkowity spontan :) Jakby co to przepraszam :(
Czy randkowanie można nazwać sposobem flirtu ? Raczej nie,
Przecież randkowanie lub chodzenie ze sobą (choć ta druga forma jest troszeczke nie potrzebna, chodzić to można z psem na spacer, a nie z dziewczyną) to już bycie. Ale być to kochanie.. :) Więc randkować dla mnie to znaczy kochać się. :) Chyba, że miłość prysnie i się rozstają, bo się nie kochali. Tak bywa :)

To już koniec :)
Pozdrowienia z Gruzji ;*
Wasza Z.

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do "LBA", więcej na moim blogu : http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zostałaś nominowana do LBA!
    Szczegóły tutaj : http://thirlwalll.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Ps. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤
      A i w ogóle świetny blog 👌
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajny blog, ogólnie fajnie piszesz;) Stale wchodzę;3 Zapraszam do mnie:
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń