poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jesteś o wiele za piękna, dziewczyno.To dlatego to nigdy nie wyjdzie. Przez Ciebie popełnię samobójstwo, samobójstwo. Kiedy powiesz że to koniec.. :))

Witajcie ❤ 

Kilogramy, to nic nie znaczy. On to pokazuje :)
Dzisiaj powiem Wam o zdanie, które mi powiedziała babcia, a jest ZASADĄ #1 :)

O co chodzi?
"Zosieńko, zapamiętaj, nie wszyscy ludzie potrafią kochać, uważają, bo możesz przez nich cierpieć." - Babcia :)
Spojrzałam dość zdziwiona na babcię, bo siedzialysmy, ja czytałam książkę, a babcia gazetę. Nie wiedziałam o co chodzi. Ale nic nie powiedziałam. Zobaczyłam w oczach babci coś czego jeszcze nigdy w życiu u niej nie widziałam strach, a zarazem litość. Chciała mnie bronić, ale przed czym??

Teraz  już wiem..
 Potraficie wyjaśnić co chciała mi babcia przez to powiedzieć? Ja niestety już wiem.
W filmie jest zawsze superbohater i czarny charakter.. A w życiu też tak jest. Superbohaterem jest ktoś kto potrafi kochać : mama, tata, przyjaciółka, babcia itd. Okazują to przytulaniem drugiej osoby, miłością odnoszącą się do niej. Miłość jest wtedy bardzo szczera. Idealna.
 Ale...
Ale co?
Są osoby, które nie były nigdy przytulane. Wiecie takie nie idealne rodziny. Mama bije dziecko za nic, po prostu. Zazwyczaj pomaga jej coś.. Alkohol. Tata uciekł. Jest tylko pijana mama. Smutne, prawda?
One tracą nadzieję, właściwie wygasa w nich iskierka miłości.

Dojrzałość.
Nie wiem, czy znacie program "Surowi rodzice", ale powinien Was czegoś nauczyć. 
Trafiła tam trzynastoletnia Julia. W tym programie powiedziała że nie lubi swojej mamy. Po prostu NIE LUBI. Pojechała do domu starców.. Rozplakala się na widok babci. Płakała. Oznacza że potrafi kochać, bo ma uczucia. :)

Pod koniec programu powiedziała mamie " Kocham Cię " i mocno przytuliła. Czasami kogoś cierpienie otwiera nam oczy. 

Tytuł.
Zastanawiacie się pewnie dlaczego w moim tytule Bloga jest błąd. To nie jest błąd. Łatwiej mi to zapamiętać, a co najważniejsze jest unikatowe :) 

Wracając ⬇
Moja babcia ma racje. Niektórzy po prostu nie potrafią kochać. Uważają, że to świat musi ich kochać, a nie oni innych. To jest smutne. Wyobraźcie sobie takiego swoją/ego dziewczynę/chłopaka, masakra. 
On/Ona nie będzie Cię już przytulac. Będziesz sam/a. Płakać nocami. Pisać w pamiętniku. Smutne. Naprawdę.


Na dzisiaj kończymy :)
Wasza 
⏩Z. ⏪


1 komentarz: